W maju br. w Parku Rekreacyjno-Sportowym w Granowcu odbył się festyn rodzinny. Okazją do spotkania było wspólne świętowanie Dnia Matki, Dnia Dziecka oraz Dnia Patrona Szkoły.
Ta cykliczna impreza została zorganizowana przez Zespół Szkół w Granowcu i Radę Rodziców.
Otwarcia festynu, powitania gości i wszystkich zebranych dokonała Dyrektor ZS w Granowcu – Angelika Kałka. Wśród zaproszonych gości obecni byli: wicestarosta ostrowski – Radosław Torzyński, radna powiatu ostrowskiego – Danuta Szwedziak, wójt Gminy Sośnie – Adam Harlak, radny Gminy Sośnie – Robert Zydorczak, sołtys Granowca – Jan Rafalski, przedstawiciel Rady Sołeckiej – Jan Dulik, przedstawicielka KGW – Maria Gomółka, ksiądz kanonik – Michał Pacyna, zarząd Rady Rodziców: Barbara Przybyłek, Magdalena Kuświk, Aneta Karwik. Na festyn przybyli również: dzieci, młodzież, rodzice, babcie i dziadkowie, a także mieszkańcy Granowca.
Na ten szczególny dzień przygotowano część artystyczną. Przedszkolaki oraz uczniowie klas I-IV zaprezentowali nowoczesne układy taneczne przygotowane pod kierunkiem pana Adriana Chrzana z Akademii Tańca „JASKIER”. Szóstoklasiści wystawili spektakl na podstawie książki Antoine'a de Saint - Exupery’ego pt. „Mały Książę”. Wysłuchaliśmy również piosenki o tematyce ekologicznej „Eko tu, eko tam”. Wszystkie występy zostały nagrodzone gromki brawami. Podczas festynu ogłoszono wyniki konkursu „Ekologiczna makieta – odnawialne źródła energii”. Zwycięzcy otrzymali dyplomy i nagrody.
Rodzinne spotkanie, mimo niesprzyjającej pogody, upłynęło w miłej atmosferze. Nie zabrakło życzeń i upominków dla Mam z okazji ich święta. Dla wszystkich uczestników festynu przygotowano poczęstunek: kawę, herbatę, ciasto, a także swojskie wyroby: chleb ze smalcem i ogórkiem, zupę gulaszową. Strażacy z OSP w Granowcu przygotowali atrakcje dla najmłodszych . W parku, na tablicach tematycznych, przedstawiono w formie zdjęć najważniejsze wydarzenia z życia przedszkola i szkoły, które odbyły się w ostatnim czasie.
Serdecznie dziękujemy wszystkim,
którzy zaangażowali się w organizację tegorocznego festynu.